Zelf een evenement aanmelden Meedoen met Tel de zon

Uitleg aanmelden Tel de Zon

Tel de Zon 2016



FAQ

Ik heb in 2015 ook meegedaan met Tel de Zon, kan ik weer inloggen in mijn profiel?

Ja, gelukkig, dit jaar wel. Deelnemers uit 2015 kunnen met dezelfde gegevens meedoen. Mensen die in 2014 hebben meegedaan kunnen een nieuw profiel aanmaken. Deze gegevens staan niet meer in ons systeem


Ik ontvang geen inlogcode

Wanneer u geen inlogcode ontvangt kan het zijn dat er een fout in het emailadres zit. Controleer dit goed. De inlogcode wordt automatisch per omgaande verstuurd, het zou dit binnen enkele minuten moeten binnenkomen.
Check ook uw spambox of ongewenste mail, het kan zijn dat hij daar in terecht komt omdat het een automatisch gegenereerde email is. Als u niets ontvangt, laat dit dan weten via info@solardays.nl

Wat doen jullie als ik mij aanmeld?

U kunt zich nu aanmelden om mee te doen met Tel de Zon. Aanmelden betekent dat u de gegevens van uw installatie invult. U ziet op de website een kaart met stippen met hoeveel mensen zich al hebben aangemeld.
U kunt dan op 30 mei (aan het begin van de dag) de stand van uw omvormer of monitoringsysteem noteren. Dit kunt u doorgeven in het Tel de Zon systeem door in te loggen. Aan het eind van de week geeft u weer de stand door. Het is natuurlijk ook mogelijk om deze twee standen zelf op een papiertje te schrijven, van elkaar af te trekken en vervolgens de totaal opbrengst aan ons door te geven. U ontvangt een email om u er op te attenderen dat de standen kunnen worden doorgegeven.
 
Wij ‘berekenen’ dan de prestaties van uw systeem in die week. We kijken naar de hoeveelheid zonneschijn in uw postcodegebied, we leggen dat naast de oriëntatie van uw systeem en de hoeveelheid en type panelen. Zodoende kunnen we beoordelen of uw systeem goed, matig of misschien slecht presteert.

Hoe moet ik me aanmelden?

Het inlogformulier is helemaal vernieuwd sinds vorig jaar. Na het invullen van het emailadres krijgt u een inlogcode opgestuurd. U kunt deze code invullen in het scherm.









U kunt een nieuwe code aanvragen en daarmee is de oude niet meer geldig. Zorg dat u de laatste gebruikt.
Wanneer u uw inlogcode niet ontvangt (check eerst de ongewenste mail/spambox), laat dit dan weten via info@solardays.nl